Boost je Life Programma

Je vindt sporten steeds leuker en je bent steeds meer een gezonde keukenprinses aan het worden. Je doet voor de hele week boodschappen, je houdt je planner bij en je houdt wekelijks je gewicht bij. Je wilt duurzaam afvallen, en niet meer terugvallen in je oude gewoontes. Je hebt echt al zoveel pogingen gedaan, maar waarom lukt het je niet?

 

Ik zie wat je doet

Je hebt je stinkende best gedaan op die Storiereeks. Je hebt nagedacht over dat begin, een midden en een eind. Er zit zelfs de bekende call-to-action in. Je schrijft je berichten. Werkt vanuit een contentplan en het is stil.

Dat wat je doet, komt niet volledig aan. Antwoorden blijven uit. De stemmen op de poll aardig stil. Je doet toch echt wat je anderen ook ziet doen. En belangrijker nog:  waar blijven die verkopen? Waarom werkt het niet?!

Je vergeet één belangrijk spil voor Instagram. Dat ben jij. Jouw energie dat is wat ik wil voelen. Jouw visie op jouw expertise. Zelfs, of eigenlijk juist, als deze afwijkt van 90% van de anderen in jouw branche. 

Je bent niet 13 in een dozijn. Dat wil je ook niet zijn. Jij bent jezelf en dát zorgt voor een aantrekkingskracht. En ook stoot je daarmee mensen af😏 De oplossing zit in het vinden van volgers die de potentie hebben om jouw klant te worden. En dat dus ook worden. En de enige die daar voor kan zorgen ben jij. Jij met jouw eigen stem, visie en energie.

Om succesvol te zijn op Instagram heb je een strategie nodig. Geen kopie van een ander, niet met allemaal trucjes, maar één die perfect bij jou en je bedrijf past.” 

Instagram inzetten onder jouw eigen voorwaarden, zodat Instagram niet je hele leven in beslag neemt. Ik weet namelijk hoe dat voelt. Het is niet nodig, het kan anders! Instagram is ondersteunend voor je bedrijf en je bedrijf aan je leven. Ik gun jou een strategie die bij jouw leven en bedrijf past.

Allemaal zodat jij met rust, focus, structuur en zelfvertrouwen Instagram inzet. 

Hier loop je voortdurend tegenaan

Dit is wat deze 6 maanden je opleveren!

Oké even praktisch, wat gaan we nu precies doen?

ONLINE LEEROMGEVING

Je volgt de 10 modules (bestaande uit meerdere lessen) zelfstandig in de leeromgeving van de Instamarketingacademie. Alle modules staan al open. Bij iedere module zit een opdracht, werkboek en/of achtergrondinformatie. In totaal heb je 6 maanden toegang tot alle modules.

LIVE Q&A’S EN AANVULLENDE MASTERCLASSES

Iedere maand vindt er een live Q&A met mij plaats via Zoom. Deze kun je altijd terugkijken in de vorm van een video of een podcast. En iedere maand vlieg ik een expert in op andere gebieden die te maken hebben met groeien met jouw bedrijf.

PERSOONLIJKE BEGELEIDING VAN MIJ IN DE ONLINE COMMUNITY

Ik wil jou echt verder helpen aan een passende strategie voor jouw bedrijf. Dus ontvang je van mij persoonlijk feedback op ALLE stukken die je in jouw eigen drive map hebt staan. Ik beantwoord alle vragen die je hebt. Daarnaast kun je je iedere maand 1 x inschrijven voor feedback op jouw gemaakte stories.

Ik ben er voor jou in die 6 maanden! Ik sta naast je om je te helpen. Het is mijn doel dat jij Instagram strategisch kunt inzetten voor jouw bedrijf. Dit programma is speciaal voor ondernemers die echt door willen pakken met Instagram. Die ervan overtuigd zijn dat Instagram hen gaat helpen aan (meer) klanten en dus meer omzet. We werken in een groep, omdat werken met gelijkgestemde ondernemers je daadwerkelijk verder brengt.

 

Je kunt op ieder moment in dit programma stappen. Je gaat direct aan de slag in de online omgeving en ontvangt 6 maanden lang mijn begeleiding: antwoord op je vragen, feedback op jouw gemaakte stukken en meer.

Ben je klaar om het op jouw manier te doen?

Wat heb jij nodig om klanten uit Instagram te halen?

Hieronder vind je globaal de informatie die aan bod komt in de modules. Iedere module bestaat uit meerdere korte lessen. Je doet dit zelfstandig in de online leeromgeving. Je doet het niet alleen, want ik sta naast je in die 6 maanden samen met gelijkgestemde ondernemers.

MODULE 1 | COMPLEET JEZELF ZIJN

Wie ben je? Waar sta je voor? Wat draag je uit? Wat wil je bereiken? Wat deel je wel en niet online en weet je ook welke overtuigingen je hebt. Hoe ben jij echt jouw authentieke zelf?

MODULE 2 | IN HET HOOFD VAN JE IDEALE KLANT

Jouw ideale klant heb je voor je. Top, maar weet je ook wat er nodig is om hen te triggeren? Hoe je de aandacht weet te behouden? Hoe je hen in actiestand weet te krijgen? We duiken in de neuromarketing.

MODULE 3 | DE VOLGERSREIS

Weten welke momenten belangrijk zijn in de reis van jouw volgers. Een volger is niet meteen een klant. Die legt een reis af en dat proces leggen we vast, zodat je daar op in kunt spelen bij het maken van je content.

MODULE 4 | HASHTAGS EN HASHTAGONDERZOEK

Weten welke momenten belangrijk zijn in de reis van jouw volgers. Een volger is niet meteen een klant. Die legt een reis af en dat proces leggen we vast, zodat je daar op in kunt spelen bij het maken van je content.

MODULE 1 | COMPLEET JEZELF ZIJN

Wie ben je? Waar sta je voor? Wat draag je uit? Wat wil je bereiken? Wat deel je wel en niet online en weet je ook welke overtuigingen je hebt. Hoe ben jij echt jouw authentieke zelf?

MODULE 2 | IN HET HOOFD VAN JE IDEALE KLANT

Jouw ideale klant heb je voor je. Top, maar weet je ook wat er nodig is om hen te triggeren? Hoe je de aandacht weet te behouden? Hoe je hen in actiestand weet te krijgen? We duiken in de neuromarketing.

MODULE 3 | DE VOLGERSREIS

Weten welke momenten belangrijk zijn in de reis van jouw volgers. Een volger is niet meteen een klant. Die legt een reis af en dat proces leggen we vast, zodat je daar op in kunt spelen bij het maken van je content.

MODULE 4 | HASHTAGS EN HASHTAGONDERZOEK

Weten welke momenten belangrijk zijn in de reis van jouw volgers. Een volger is niet meteen een klant. Die legt een reis af en dat proces leggen we vast, zodat je daar op in kunt spelen bij het maken van je content.

MODULE 1 | COMPLEET JEZELF ZIJN

Wie ben je? Waar sta je voor? Wat draag je uit? Wat wil je bereiken? Wat deel je wel en niet online en weet je ook welke overtuigingen je hebt. Hoe ben jij echt jouw authentieke zelf?

MODULE 2 | IN HET HOOFD VAN JE IDEALE KLANT

Jouw ideale klant heb je voor je. Top, maar weet je ook wat er nodig is om hen te triggeren? Hoe je de aandacht weet te behouden? Hoe je hen in actiestand weet te krijgen? We duiken in de neuromarketing.

Al meer dan 50 ondernemers gingen je voor in 2021

FAQ

Ik heb zelf op verschillende manieren ervaren hoe waardevol een groep is. Samen kom je echt veel verder en je krijgt er veel energie van. Daarnaast leer je veel van de vragen van anderen. 

Ik heb zelf op verschillende manieren ervaren hoe waardevol een groep is. Samen kom je echt veel verder en je krijgt er veel energie van. Daarnaast leer je veel van de vragen van anderen. 

Ik heb zelf op verschillende manieren ervaren hoe waardevol een groep is. Samen kom je echt veel verder en je krijgt er veel energie van. Daarnaast leer je veel van de vragen van anderen. 

Ik heb zelf op verschillende manieren ervaren hoe waardevol een groep is. Samen kom je echt veel verder en je krijgt er veel energie van. Daarnaast leer je veel van de vragen van anderen. 

Ik heb zelf op verschillende manieren ervaren hoe waardevol een groep is. Samen kom je echt veel verder en je krijgt er veel energie van. Daarnaast leer je veel van de vragen van anderen. 

Ik heb zelf op verschillende manieren ervaren hoe waardevol een groep is. Samen kom je echt veel verder en je krijgt er veel energie van. Daarnaast leer je veel van de vragen van anderen. 

Ik heb zelf op verschillende manieren ervaren hoe waardevol een groep is. Samen kom je echt veel verder en je krijgt er veel energie van. Daarnaast leer je veel van de vragen van anderen. 

Ik heb zelf op verschillende manieren ervaren hoe waardevol een groep is. Samen kom je echt veel verder en je krijgt er veel energie van. Daarnaast leer je veel van de vragen van anderen. 

Ik heb zelf op verschillende manieren ervaren hoe waardevol een groep is. Samen kom je echt veel verder en je krijgt er veel energie van. Daarnaast leer je veel van de vragen van anderen. 

Wat zeg je ervan?

Onze website maakt gebruik van cookies cookies om jou de beste ervaring te kunnen geven. Druk op aanvaarden om verder te gaan.

Cookie settings

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

FunctionalOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

AnalyticalOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Social mediaOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

AdvertisingOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

OtherOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.